TIME OUT

Jag har haft en urusel kväll och behöver därför muntras upp lite, och vad passar då bättre än ett underbart svenskt humorprogram?!  Kombinera två av dom bästa sakerna här i världen, sport och humor, det kan ju bara bli succé!!

"Om två kulstötare stöter lika långt, hur avgörs vem som vinner? ja, just det. Då tar man en burk och lägger i makaroner så får man gissa hur många det är! alternativt "Man mäter kulorna..." 
"När uttnyttjar man den så kallade äggställningen? När man ligger med en broiler!" :)
"Vilka portar måste vara minst 8 m breda? Studioingången till så ska det låta!"
"Vem sa, ingenting är omöjligt det är bara att flytta gränserna? - Hitler!"

Finns en del bra citat!
Apropå imponerande kunskaper så är det svårt att förstå hur någon person kan hålla så mycket information i huvudet som Björn Hellberg, jag kan inte ens så mycket om matcher som jag själv har spelat.





När jag såg det här klippet började jag längta till midsommar, måste vara den bästa skildringen av midsommar som går att hitta ;) Dessutom gillar jag verkligen att Robert Gustavsson vet precis vad ett tigersprång är!! :)



I fjärde klippet ska ni hålla utkik efter när Claes Malmberg ska känna sig fram till vilken idrott det är...


Måste säga att jag är glad att jag inte sysslar med rodel!
Hoppas ni fått er några skratt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0