MNK

Först av allt idag vill jag tipsa om nåt som var igår. Mmm, jag vet att det är lite sent men som tur är kommer det igen och igen och går dessutom att höra i efterhand. Det jag pratar om är såklart MNK - Mammas Nya Kille som går på onsdagar kl 16.08 på P3. Bengt Strömbro är programledare och tillsammans med t.ex. Job Andersson, Patrik "PsychoPatrik" Larsson och Katla gör han ett roligt radioprogram som gör att två timmar känns som en kvart. På helgerna går förkortade versioner av programmen från onsdagarna och online på P3´s hemsida går det att lyssna på programmen när som helst. Det är min räddning här i Tyskarnas land där radion inte alls har fattat att svenska och svensk humor är det bästa ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska du inte komma med till Ryssland ikväll? Rysk musik vinner tysk å finsk!

2008-11-13 @ 13:17:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0