Inte nytt, men bra!

Finns ju hur mycket bra musik som helst här i världen. En låt som jag tycker är väldigt bra är "A Thousand Miles" av Vanessa Carlton. Den försvann ju för ett tag sen, ungefär lika snabbt som den kom. Men det betyder inte att den är sämre idag. Dessutom uppskattar jag den mer nu när jag inte hört den på ett tag. Gillar verkligen kombinationen av hennes pianospel och sången. Hon har en skön röst som kommer till sin rätta i den här låten.  Här är en liveversion som verkligen visar att hon är så bra som hon verkar!



En annan personlig favorit av Vanessa Carlton är "Ordinary day", vet inte om den släpptes i Sverige? Jag kände inte igen den när jag hörde den första gången för någon vecka sen. Tyvärr kan jag inte lägga ut videon här men en fin länk till den kan jag iaf fixa :) HÄR!

Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0