Helgens filmtips!

En hel helg ligger framför oss. Eller iaf en lördag och söndag. Eftersom lördagskvällen försvinner i en dimma så blir det ingen film då, resten av tiden däremot kan man lätt spendera framför tv/dator med en bra film. Eller varför inte 3 filmer. För att verkligen kunna skratta mycket rekommenderar jag Austin Powers 1, 2 och tre. Alltså "International man of mystery", "The spy who shagged me" och "Goldmember". Alla tre såklart med mr Powers himself, Mike Myers. Så istället för att visa en trailer från varje film så ska jag visa det kanske roligaste klippet från alla filmerna. Jag får själv krampanfall för att jag skrattar så mycket när jag ser det här.



Så trevlig helg allihopa!!

Nice to MOLE you :)

Kommentarer
Postat av: Judy

Hahahahahahahahahaha, vill se filmen igen! De va´nte igår det ; )

2008-11-27 @ 00:14:55
URL: http://judyisland.blogg.se/
Postat av: Emilié

Haha, skönaste Austin Powers -bästa filmerna :D

2008-12-01 @ 17:08:36
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0