Dagens filmtips!

En regnig, kall tisdag i november. Jag behöver muntras upp och vad kan göra det bättre än en riktigt bra film?! Men det måste ju såklart vara en rolig film och inte nån deppfilm som få rmig att grina. Så idag rekommenderar jag "Liftarens guide till galaxen". Jag har både läst boken och sett filmen och den är bra! Skrattade högt när jag läste boken, vilket inte är helt vanligt, och kanske ännu högre när jag såg filmen. Trailern är precis lika grym som filmen.



Bör avnjutas med godis alternativs kaffe som höjer energinivån och gör att man orkar skratta längre!

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha :) den där filmen är bra!

2008-11-19 @ 10:21:37
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0