Coldplay!

Har nog aldrig hört talas om nån som inte gillar Coldplay, finns det nån? Jag iaf ÄLSKAR Coldplay. Tycker musiken är helt underbar! Det kan gå en hel dag då jag bara lyssnar på Coldplay. Tyvärr har jag inte lyckats se dom live än men det är målet. Med tanke på hur bra deras musik är inspelad kan jag tänka mig hur grym en koncert är. Har ännu inte träffat på en enda låt av dom som jag inte gillar men jag har ju ändå mina favoriter. Det första albumet med Coldplay som jag köpte är "A rush of blood to the head" efter att jag lyssnat på det en hel höst så var jag totalt såld och just därför så gillar jag dom låtarna väldigt mycket. "The Scientist" är en riktigt bra låt som dessutom har en skön video. Tycker den visar att det inte behövs så mycket för att göra bra videos, allt måste inte va dyrt!





En annan stor favorit hos mig är "Politik" som är lite annorlunda jämfört med många andra av deras låtar. Lite hårdare kanske, om man nu kan prata om hårt när det gäller Coldplay?! Här är iaf en liveversion av just den.



Vilken är din Coldplayfavorit?

Kommentarer
Postat av: Katja

kan du inte baka själv då? :)

2008-11-14 @ 15:07:09
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Anna Rönnbäck

Gillar också detta band. Riktigt viktiga! Många bra låtar, typ alla!, men en av mina favoriter är ändå Sparks

2008-11-14 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0