Månadens filmtips!

Eftersom det är härliga december och julen snart är här så finns det inget som passar bättre än att se en julkalender. Då är det såklart den bästa av alla som rekommenderas. För dom som då inte vet vilken det är så kan jag informera om att Sunes jul överlägset vinner den omröstningen enligt mig. Det beror ju såklart på att världens bästa pappa (min uträknad) är med där. Rudolf (Peter Haber) är helt underbar och jag kan inte nog betona betydelsen av hans insatser. Min egen plan var att se ett avsnitt av julkalendern varje dåg, så som det är tänkt. Men jag hat hittills inte hunnit det och ska därför festa till det riktigt idag och se dom första 7. Sen ska jag göra ett nytt försök med ett om dagen. Finns ju ingen trailer till sunes jul så istället lägger jag ut det första avsnittet här som ni får njuta av. Men saken är den att det blir bara bättre och bättre för varje avsnitt så det gäller att fortsätta att kolla på resten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0